Czy każdy salon meblowy ma takie same ceny mebli?
Dystrybutorzy prezentują na swoich ekspozycjach dowolnie wybrane przez siebie modele. Mebel, który dziś jest eksponowany w salonie, może zostać jutro kupiony przez zainteresowanego klienta i w rezultacie być zastąpiony przez zupełnie inną sofę lub narożnik. By mieć pewność, że wybrany przez Ciebie mebel będziesz mógł zobaczyć na żywo, sugerujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z wybranym sklepem meblowym.
W którym salonie meblowym mogę zobaczyć na ekspozycji sofę, która mi się podoba?
Dystrybutorzy prezentują na swoich ekspozycjach dowolnie wybrane przez siebie modele. Mebel, który dziś jest eksponowany w salonie, może zostać jutro kupiony przez zainteresowanego klienta i w rezultacie być zastąpiony przez zupełnie inną sofę lub narożnik. By mieć pewność, że wybrany przez Ciebie mebel będziesz mógł zobaczyć na żywo, sugerujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z wybranym sklepem meblowym.
Dostarczone meble są uszkodzone. Co w zrobić w takiej sytuacji?
Jeśli po dostarczeniu towaru zauważysz, że meble są uszkodzone powinieneś złożyć reklamację. W tym celu musisz przesłać do nas mailowo lub listownie wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny. Możesz także dołączyć zdjęcie uszkodzonego elementu - znacznie przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji.