Czy każdy salon meblowy ma takie same ceny mebli?

Dystrybutorzy prezentują na swoich ekspozycjach dowolnie wybrane przez siebie modele. Mebel, który dziś jest eksponowany w salonie, może zostać jutro kupiony przez zainteresowanego klienta i w rezultacie być zastąpiony przez zupełnie inną sofę lub narożnik. By mieć pewność, że wybrany przez Ciebie mebel będziesz mógł zobaczyć na żywo, sugerujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z wybranym sklepem meblowym.

W którym salonie meblowym mogę zobaczyć na ekspozycji sofę, która mi się podoba?

Dystrybutorzy prezentują na swoich ekspozycjach dowolnie wybrane przez siebie modele. Mebel, który dziś jest eksponowany w salonie, może zostać jutro kupiony przez zainteresowanego klienta i w rezultacie być zastąpiony przez zupełnie inną sofę lub narożnik. By mieć pewność, że wybrany przez Ciebie mebel będziesz mógł zobaczyć na żywo, sugerujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z wybranym sklepem meblowym.

Gdzie mogę kupić meble marki Unimebel?

Meble Unimebel dostępne są w blisko 400 salonach meblowych na terenie całej Polski. Ich listę znajdziesz w zakładce GDZIE KUPIĆ.

Zamówiłem mebel w salonie meblowym. Czy mogę się w fabryce dowiedzieć, na jakim etapie produkcji jest w tym momencie moja sofa?

Fabryka Mebli Unimebel nie jest stroną w umowie, którą zawierasz z salonem meblowym w trakcie kupowanie mebla. Z tego powodu nie możemy udzielać informacji na temat zamówień, które realizujemy. Informacja na temat postępów Twojego zamówienia możesz na bieżąco uzyskać u sprzedawcy.

Czy można zamówić mebel w innym kolorze albo w innym rodzaju obicia niż ten, który jest przedstawiony na zdjęciach?

Tak – możesz zamówić mebel w dowolnym kolorze obicia, wybranym z wzorników tkanin dostępnych w salonach meblowych, dystrybuujących meble Unimebel. Do wyboru masz ponad kilkaset kolorów tapicerki materiałowej.

Dostarczone meble są uszkodzone. Co w zrobić w takiej sytuacji?

Jeśli po dostarczeniu towaru zauważysz, że meble są uszkodzone powinieneś złożyć reklamację. W tym celu musisz przesłać do nas mailowo lub listownie wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny. Możesz także dołączyć zdjęcie uszkodzonego elementu - znacznie przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swój problem?

Kontakt